גולדיס מגישה: תפריט שבועות חגיגי לרגל הרגל

עפר גדנקן No Comments on גולדיס מגישה: תפריט שבועות חגיגי לרגל הרגל

לרגל חג השבועות מציגה גולדיס תפריט חגיגי ומורחב הכולל חידושים מפתיעים בתחומי הקולינריה והאירוח לצד תפריטי החג המוכרים והאהובים לסעודת חג יוקרתית ומושלמת ● באיסוף עצמי או במשלוח עד הבית, בואו להנות מכל הטוב המוצע ולכבד את החג בשפע של יוקרה ● מוזמנים להנות מתפריט שבת וחג מורחב שמתאים בדיוק לחג ושבת הרצופים כדי שתוכלו להנות משמחת חג מושלמת וטעימה במיוחד.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גולדיס ממשיכה לחדש ולהפתיע ולהמציא את עצמה מחדש בהתאמה לכל חג, מועד ויום מיוחד. לרגל חג השבועות מציעה גולדיס תפריט חג ייחודי ומושקע ברמה שטרם הכרתם – כמיטב המסורת של גולדיס.
מעבר לתפריט החג הכולל מצע קולינרי מרהיב בניחוח יהודי הכולל היצע עצום של סלטים, דגים, מרקים, מנות עיקריות מיוחדות ותוספות לרוב, כמו קינוחים ושלל חלות ועוגות מקטגוריית ה"bakery" מציעה גולדיס תוספות מיוחדות לרגל חג השבועות.
תחת כותרת ה"ספיישלים של שבועות" תמצאו בגזרת הדגים סלמון בשום, דבש ותפוחים אדומים. בגזרת הבשרים ינכחו פטה כבד וקולי פירות יער, בריסקט בקדרה ביין הר סיני. במחלקת העוגות והקינוחים תהנו בנוסף על התפריט הרחב והתמידי גם מרולדת אוכמניות עשירה, עוגת סנט אונורה חגיגית, טורט בשלושה טעמים של פרחים צבעוניים ובלינצ'עס במילויים שונים של גבינה, תות, שוקולד וריבת חלב. במסגרת מגשי האירוח תמצאו מגש מיקס של טארטלטים, מגש מיני לימונשלי ומבחר יינות מותאמים לחג.
בנוסף לתפריט החג, תמצאו את התפריט הענק של גולדיס כמו בכל ערב שבת, מהסלטים ועד לקינוח, וכך תוכלו לחגוג את החג ברוגע, כשהכל נמצא במקום אחד.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית.
להזמנות: באתר – goldys.co.il או בטלפון – 02-6200100.
סניפי גולדיס'; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.



0 תגובות